loading...

vaslclick

بازدید : 30
چهارشنبه 26 بهمن 1401 زمان : 15:02

ورودی‌ها، عناصر بسیار مهمی برای مشخص کردن فضاهای داخلی هستند. آن‌ها فقط لوازم جانبی کاربردی نیستند که اتاق‌ها را مجزا می‌کنند، بلکه تبدیل به وسایلی واقعی می‌شوند که با آن سبک خانه شما را مشخص می‌کند. پس برای هر محیطی بهتر است تا سبک خاص خود را انتخاب کنید. یکی از این سبک‌ها درب‌های کلاسیک هستند که فروشگاه آداک درب تصمیم گرفته تا راجع به آن صحبت کند.

درب کلاسیک چیست؟

معمولاً درب‌های کلاسیک به مدل‌هایی اطلاق می‌شود که شامل اشکال متقارن مستطیلی، یک یا چند پانل با منبت‌ و یا قالب‌گیری‌های تزئینی مختلف در اطراف و تاج ورودی است. ترکیب زیبایی و لاکونیسم سادگی دنیای قدیم که یک پالت محدود از سایه ها را با جذابیت معمولی جذاب منتقل می‌کند.

مطالعه بیشتر: برای خرید درب ضد سرقت مهم است که رنگ دربی که انتخاب میکنید بهترین رنگ و طرح را داشته باشد تا زیبایی بخش منزل شما شود برای این امر مقاله ی بهترین رنگ های درب ورودی روشی عالی برای جذابیت خانه شما را مطالعه فرمایید.

ساختار استاندارد آن‌ها ازچوب جامد است. اما راه حل های مقرون به صرفه‌تری مانند روکش یا چوب های مهندسی شدهMDF، تخته سه لا و غیره نیز وجود دارد. غالب بافت چوب اغلب با اتصالات نفیس و لعاب با درج‌های شیشه‌ای رنگ آمیزی جفت می‌شود.

ورودی‌هایی از این مدل، ظاهری قدیمی و نمایشی جاودانه دارند. بدون توجه به این‌که چه روندهای مد بشریت را مصرف می‌کند، همیشه محبوب و دارای تقاضای بالایی است. آن‌ها برای اتاق‌های بزرگی مناسب هستند که می‌توانید در آن بایستید و تمام جزئیات غنی را در نظر بگیرید.

این عقیده وجود دارد که ویژگی های طراحی سبک سنتی به طور طبیعی در هر فضای داخلی به نظر می‌رسد، اما این بیانیه کاملاً صحیح نیست. کلاسیک می‌تواند برخی از سبک‌ها را از نظر بصری سنگین‌تر و یا بی‌اهمیت و کمتر برجسته کند. در حقیقت می‌توان گفت که این ورودی‌ها، نقطه تلافی بین سبک سنتی با تکنولوژی بالا هستند.

ورودی از این سبک، زیبایی اتاق را برجسته‌تر می‌کند و نیاز به نگهداری کمی دارد. آنها ظاهری آراسته به بیرون شما می بخشند و گزینه های عالی برای ادویه بخشیدن به فضای داخلی شما هستند.

ویژگی‌های متمایز درب‌های کلاسیک

ورودی‌هایی از این سبک، دریچه‌هایی در پناهگاه راحتی و آرامش هستند. به محض این‌که از آستانه در عبور کردید، وارد فضایی به سبک دیگر می‌شوید. سبک کلاسیک از تقارن، مواد طبیعی، اشکال هندسی طبیعی، عدم وجود دکوراسیون و افراط در طراحی استقبال می‌کند که به طور خاص با ویژگی های زیر متمایز می‌شود:

  1. در ابتدا به خطوط دقیق و اشکال هندسی منظم باید اشاره کرد.
  2. خاموش و تنظیم مختصر نیز یکی دیگر از ویژگی‌ها است.
  3. رنگ‌های محدود، پایان طبیعی و الگوهای زینتی ساده نیز از ویژگی‌های بارز هستند.
  4. طراحی متقارن با درب های چوبی نیز یک انتخاب عالی برای فضای داخلی به سبک کلاسیک شما هستند، زیرا چوب همیشه مناسب است.
  5. یک درب اتصال کلاسیک می‌تواند از چوب جامد یا ماده ای ساخته شود که از چوب واقعی تقلید کند. روکش برگ می‌تواند لاکی، لعاب یا رنگ آمیزی باشد و پوشش می‌تواند غنی، گویا، آرام و یا ساده باشد. اما محصول باید لزوماً با کیفیت بالا و از همه مهم‌تر طبیعی به نظر رسد.
  6. شایان ذکر است که درب‌های اتصال چوبی کلاسیک نمی‌توانند با سبک فوق مدرن یا فناوری پیشرفته مطابقت داشته باشند. آن‌ها فقط محیط پیشرفته چنین فضایی را با ماندگاری و انبوه خود خراب می‌کنند.
  7. روکش درب به سبک کلاسیک نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. می‌توان آن را حک، پانل و یا به شکل قاب ساخت.

اطلاعاتی در مورد رنگ درب

رنگ‌های داخلی به سبک کلاسیک ترکیبی و طبیعی هستند. سایه‌های مختلف سفید، کرم، چوب روشن، خاکستری و یا قهوه‌ای بسیار مناسب هستند. این نوع ورودی،‌ سبک تفاوت‌های ظریف رنگی است. بنابراین توصیه می‌شود از تضادهای شدید اجتناب شود.

درب‌های سفید یا پتینه سفید می‌توانند کاملاً در فضای داخلی سبک قرار بگیرند. چوب فندقی و یا چوب گردویی نیز رنگ‌هایی هستند که با سبک کلاسیک مطابقت زیادی دارند. استفاده از رنگ‌های تیره و غنی، مانند ونگ یا آبنوس به هیچ عنوان مناسب نیستند.

مطالعه بیشتر: برای خرید درب لابی باید اطلاعاتی راجع به تناسب رنگ و مدل با ساختمان داشته باشید که میتوانید مقاله ی درب لابی یکی از المان‌های مهم و اساسی در ساختمان‌ها را مطالعه فرمایید.

این نوع ورودی‌ها نباید کم‌ هزینه به نظر برسند. پس فن‌آوری مدرن در تولید درب کلاسیک به شما این امکان را می‌دهد که مدل‌هایی را انتخاب کنید که بدون در نظر گرفتن هزینه، در فضای مورد نظر شما زیبا و جذاب به نظر می‌رسد.

مطلب آخر

در پایان باید گفت این نوع ورودی، تنها از تزئینات غنی ساخته شده است که می‌توان در فضاهای منحصر به فرد با جزئیات محتاطانه به کار رود. مجموعه‌های درب کلاسیک فروشگاه آداک درب، نمونه‌های کاملی هستند که با لولاهای نامرئی، رنگ‌های مدرن و قاب‌های جذاب طراحی و ساخته‌ شده‌اند. پس پیشنهاد می‌شود، قبل از خرید خود به این فروشگاه سری بزنید تا از مدل‌ها دیدن و انتخاب مناسبی داشته باشید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 1121
  • بازدید کلی : 1585
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی